twitter

Dmix contentplatform

dmix, het cross-mediale contentplatform van de BDMA, brengt alle informatie over ‘direct’ in al haar facetten samen. Elk ‘direct’ vakgebied komt er uitvoerig aan bod: online, mobiel, postaal, data, tele, idTV, noem maar op.

Het dmix contentplatform bestaat uit:
  • het dmix/dmix+ magazine, dat 4x per jaar verschijnt,
  • de BDMA e-newsletter
  • de dmix.be website


dmix en dmix+ vormen samen een leerrijk en inspirerend magazine met artikels afwisselend in het Nederlands en in het Frans. Het magazine wordt 4x per jaar afgeleverd bij de lezer op kantoor of desgewenst thuis en wordt verstuurd naar meer dan 5.500 marketingprofessionals in België. Elk dmix magazine bestaat uit 36 binnenpagina’s en daarnaast een dmix+ bijlage van 8 pagina’s. In de dmix+ wordt ingezoomd op specifieke expertmaterie.

De link tussen het magazine en de content hub dmix.be wordt gelegd op drie manieren:
1. Shazam: door het inscannen van de Shazam icoontjes bij de diverse artikels in het blad valt men rechtstreeks op de corresponderende rubriek binnen dmix.be
2. Vertalingen: belangrijke artikels kan de lezer op dmix.be terugvinden in de tweede landstaal
3. PDF: dmix/dmix+ zijn terug te vinden als doorbladerbare PDF op dmix.be (Issuu PFD versie)


De BDMA e-newsletter valt 15x per jaar in de 5.500 mailboxen van onze contacten en staat boordevol tips, nieuws en facts & figures. De e-newsletter bevat de introtekst van de artikels. De integrale tekst wordt gepubliceerd op dmix.be.


Op dmix.be vindt de lezer informatie die doorgepubliceerd wordt vanuit het magazine en de BDMA e-newsletter, maar de website bevat eveneens content die exclusief op dmix.be gepubliceerd wordt.

Heb jij interesse in een abonnement op dmix, wil jij een advertentie plaatsen of wil je partner worden van dmix? Stuur dan zeker een mail naar annemie@bdma.be